Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EC

Vaše politické proklamace jsou v rozporu s jedním problémem s tím je realita. Rodinka s 6 dětmi, zvykla zit na dávkách, nemá zájem jít pracovat za 10k mesicne. To se jim nevyplati. A 15k plat za házení lopatou jim nikdo nedá. Asi tak.

2 0
možnosti
DM

Já jen jestli by jste šel házet tou lopatou vy?

Anebo opět takové to povýšené,já se učil.páč mám dokonce maturu,lépe důchod- tak já nemusím?????

Jinak za házení lopatou vám 15 dají, jen je trochu úsměvné když po vás chtějí řidičský průkaz skupiny C.

Ono totiž těch míst JEN pro házení lopatou je zatroleně málo......

0 0
možnosti
EC

Presne tak, těch míst je zatrolene málo. Vasi praci někdo musí napřed chtít a až potom zaplatit. Ne naopak.

0 0
možnosti
EC

Mate pravdu, nesel bych. Hlavně kdybych mohl zůstat doma a brat dávky na 6 deti. Jejich rozhodování je zcela racionální a logické dle nastavenych podmínek.

1 0
možnosti
JC

Vy mluvíte o jiných lidech než autor článku. Autor článku mluví o bezdomovcích. Nikoli o těch, kteří se nesmí pojmenovat. Ti nikdy nejsou bezdomovci. A naopak bezdomovci nejsou ti, kdo mají 6 dětí.

0 0
možnosti
EC

Nemate pravdu. I na tyto se zákon vztakuje a hlavně tito jej vyuziji. Klasické bezdomovce to opět mine, ti nemaji silu si novy byt vybehat, raději hledají zapomenu v krabicaku, pekne z dne na den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 13,03
  • Průměrná čtenost 736x
Třetím volebním obdobím jsem poslancem PS PČR. Působím jako zastupitel JČK a města Dačic. Zabývám se bezpečností, obranou a kyberbezpečností.

Seznam rubrik