Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
NM

...já bych si raději přečetl váš příspěvek a názor  na obstrukce Kalouska neb Babiš má pravdu...doufám,že se vám donesla zpráva o finančních nárocích keré jsme platily za ty obstrukce ze společné kasy a já vidím pouze pokrytecký článek...a propó vzal jste alespoň děti o jejich volnu do kostela nebo na výlet...Babiš se rodině věnuje a hlavně dětem dosti hodně:-)R^R^

1 1
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu, i karmu jsem dal.

Jen mi prosím vysvětlete proč je vaše strana s takovým člověkem ve vládě.

Je to vaše vina stejně jako jeho, že ministr financí je v Dubaji místo aby hájil svůj zákon.

0 1
možnosti
VP

A pročpak se ten váš Kalousek tak brání zuby nehty co se týká hazardu u nás?;-)

1 1
možnosti
Foto

No tak je v Dubaji a co? Závidíte?

1 0
možnosti
KD

Už jste vymyslel ta truc vyznamenání ?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 13,03
  • Průměrná čtenost 736x
Třetím volebním obdobím jsem poslancem PS PČR. Působím jako zastupitel JČK a města Dačic. Zabývám se bezpečností, obranou a kyberbezpečností.

Seznam rubrik