Jedna z klíčových komunikací u stanice metra Vltavská je uzavřena jak pro automobily, tramvaje, tak i pro chodce. Prekérní situace. Jestliže si přečtete „hodnotící zprávu Technické správy komunikací“, která se stavem mostů zabývá, dospějete k šokujícímu zjištění. Osmdesát procent z nich je „ve špatném až havarijním technickém stavu“.
Je častokrát laciné a prvoplánové ukazovat na nějaké viníky prstem. V tomto případě však vysvědčení s několikrát podtrženou pětkou připadlo jednoznačně odbornici z Hnutí ANO. Už jen za komentář k Libeňskému mostu zasluhuje paní odcházející primátorka ředitelskou důtku: Z logiky její věty, „vždyť už je sto let starý, tak ho zbouráme“, lze jednoduše dovodit, že most Karlův přesluhuje nějakých 600 let, tak už místo něj měla být dávno nějaká moderní konstrukce! Jasně se ukazuje, že něco málo přes miliardu, která šla za poslední čtyři roky panování paní Krnáčové na pražském Magistrátu „do oprav“, stačilo jen na drobné kosmetické vysprávky. Praha a Česko si v roce svých stých narozenin zasloužilo skutečně něco lepšího.