Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Tandem Zeman-Babiš se vybarvuje! A lid stále tleská!

:-)

0 1
možnosti
Foto

J55o82s19e84f 45B29á88r10t23a

2. 10. 2019 14:38

I v KDU-ČSL jsou rozumní lidé, protože zvolili předsedu Marka Výborného.

0 0
možnosti
Foto

Jenom tak mimochodem, když ti zahraniční banky kupovali ty naše, tak zdanění zisku činilo asi 40%. Proč by jim tedy tato míra zdanění měla vadit dnes a zítra?

0 0
možnosti
PB

8-o to je mi ale logika.

0 1
možnosti
Foto

Takový článek slušně okomentovat ale opravdu nelze. Jediným řešením bude delší pauza, tedy když KDU-ČSL získá v dalších sněmovních volbách 4,8 procenta:-P;-):-(

3 1
možnosti
PB

P67e58t77r 67B15u64r86i64a49n

2. 10. 2019 14:08

Souhlas, karma.

1 0
možnosti
ZD

Při vší úctě hrajete další divadlo. Zdanění bank v rozsahu, že přijdou o zisk - jakkoliv píšete, že se jedná o nadsázku - je blbost. Vycházet v dalším z té blbosti je jejím pokračováním.

Mám jen informace probíhající médii. Jsem tudíž neinformovaný a jen zachytávám, že se chystá něco nového. Něco co zatím pravděpodobně nemá pevná pravidla. Vám je ale už předem jasno, že jsou to další "Průhonice". Pracujete na budoucím prohlášení "Já to věděl od počátku" ?

4 2
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 12,92
  • Průměrná čtenost 736x
Třetím volebním obdobím jsem poslancem PS PČR. Působím jako zastupitel JČK a města Dačic. Zabývám se bezpečností, obranou a kyberbezpečností.

Seznam rubrik